inventory

Τον Ιανουάριο αυτής της χρονιάς (2016) δειλά, δειλά και με την πολύτιμη βοήθεια του αδελφού μου του Ίωνα ξεκίνησα αυτό το blog.  

Μαγείρευα (!) την ιδέα, το συζητούσα περισσότερο μόνη μου για να πεισθώ… λέγοντάς μου «ότι, αφού έχω και πολύ χρόνο στη διάθεσή μου, θα περνάει και η ώρα, κάνοντας κάτι που αγαπώ πολύ»και κάποια στιγμή το πέταξα σαν σκέψη στο αδέλφι.

Δεν είχα προλάβει εκφράσω τη σκέψη μου και το αδελφάκι μου, με οίστρο φοβερό, έφτιαξε λογότυπα, έψαξε χρώματα και γραμματοσειρές, ανακάλυψε χιλιάδες φωτογραφίες με φαγητά και μαγειρικές, και… μια και δυό μου έστησε το «yourcookingpartner«.  Μου το έδειξε και μου είπε «τώρα μαγειρεύεις και γράφεις», τόσο απλά.

Πριν προλάβω, καλά-καλά να καταλάβω τι έγινε μπήκα στη διαδικασία να ψάχνω τις συνταγές μου, να μαγειρεύω σαν μανιακιά, να δοκιμάζω καινούργια πράγματα, να αγοράζω, φρέσκα μπαχαρικά στα μπαχαράδικα και, να φυτεύω αρωματικά στις γλάστρες.

Και ανέβηκε η πρώτη συνταγή, και νάσου και η δεύτερη και η τρίτη… πέμπτη…δέκατη… τριακοστή και τα likes ασταμάτητα.  Από τον ένα στον άλλον υπέροχα σχόλια «τι ωραία που τα γράφεις«… «το ρύζι σου τα σπάει«….»έφτιαξα τα γεμιστά και θυμήθηκα τη μαμά μου» και,: από το πουθενά, να μου κάνουν like άνθρωποι που δεν έχω γνωρίσει ποτέ, κάποιοι είναι φίλοι, φίλων και κάποιοι δεν με ξέρουν, όμως με στηρίζουν και μάλιστα πολύ.  Χθες μάλιστα, με κάλεσε στο τηλέφωνο μία φίλη, φίλης, για να μου πει πόσο της αρέσει το blog και πόσο ωραίο της βγήκε το ρολό(!)

Με συγκινείτε, πραγματικά, κάθε μέρα και περισσότερο και με κάνετε να θέλω να μαγειρεύω όλο και πιο πολύ.  Τα επιπλέον κιλά θα σας τα χρεώσω σίγουρα. 

Στο δεκάμηνο (περίπου) αυτό μαζεύτηκαν πάνω από 200 συνταγές, και, έπονται και άλλες, τόσες που ούτε εγώ δεν τις θυμάμαι. Ανακάλυψα επίσης, ότι κάποια φορά, η αναζήτηση δεν βοηθάει και πολύ. Το internet δεν καταλαβαίνει πάντα ακριβώς τι του λέμε, κάνει και τα δικά του.

Σκέφτηκα λοιπόν να βοηθήσω φτιάχνοντας ένα ευρετήριο.  Ένα ευρετήριο που θα είναι αλφαβητικό ως προς το είδος (π.χ. Ζυμαρικά,Ψάρια, Ψωμιά, Τάρτες, Γλυκά), και, που θα το ανανεώνω — συμπληρώνω — στο τέλος κάθε εβδομάδας με τις 10 (περίπου) νέες συνταγές που αναρτώ.

Θα το βρίσκετε πάντα στην ενότητα «κουζίνα» με λέξη αναζήτησης «μπούσουλας» που θα βρεις στις κατηγορίες κάτω δεξιά στο blog (κάτω από το quick search και τη λέξη tags) και θα τα βρίσκετε τίτλο «αλφαβητικός μπούσουλας» χωρισμένο σε ενότητες (Α-Γ / Δ – Κ / Λ -Π / Ρ- Τ / Υ- Ω)  ώστε, αν κάτι ψάχνετε, αντί να χάνετε χρόνο ψάχνοντας σε όλο το blog (αν δεν σας βοηθάει η αναζήτηση) τουλάχιστον, θα έχετε αυτό για βοήθεια.

Δεν χρειάζεται βέβαια να σας πω ότι οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο blog, στο facebook ή στο mail μου για να με ρωτήσετε ότι θέλετε. Yourcookingpartner — δηλαδή εγώ, θα σας απαντήσει άμεσα και με μεγάλη χαρά.

Από σήμερα κιόλας, θα το αναρτήσω και σας ευχαριστώ και πάλι για την υποστήριξη. Με τιμάτε ιδιαίτερα και μου δίνετε τεράστια χαρά!

 

 

 

 

 

 

