Έχω ένα αδελφό, ο Ίων με το όνομα, μικρότερο, που τόχει πολύ με τα όμορφα πράγματα (Παρθένος!!!), άσε που έχει τεράστια εμπειρία στο χώρο των δημοσιεύσεων γενικώς (εφημερίδες, περιοδικά και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς το ξέρει τόσο καλά όσο την παλάμη του).

Έχει και δύο blog που κάθε τόσο τα αλλάζει, τα φτιάχνει, τα βελτιώνει, τα κάνει καλύτερα.  Εμένα θα με άφηνε λες?  Μπαααα.

Το αρχικό μου blog (που γεννήθηκε τον Ιανουάριο που μας πέρασε) «yourcookingpartner» εκείνος μου τόστησε, οπότε, έχει γνώση, λόγο και άποψη.  Είπε λοιπόν, «σου άρεσαν οι αλλαγές στα blog μου«; Ναι, λέω εγώ.  «Να σου κάνω και το δικό σου«; Ναι, άμα δεν βαριέσαι, ξαναλέω εγώ. Και τσούυυυυπ, σε ένα απόγευμα μου στέλνει μήνυμα: «Δες το«.

Ωραίο, χαρούμενο, διαφορετικό, ελπίζω, πιο «μανιτζέβελο».

  • Έχει τις βασικές κατηγορίες επάνω που άμα τις ανοίξεις θα δεις όλα τα σχετικά άρθρα.
  • Βλέπεις περισσότερες αναρτήσεις στην οθόνη σου αντί για την, μία, πιο τελευταία που έβλεπες πριν.
  • Έχει εμφανή την αναζήτηση για να βρίσκεις ότι ψάχνεις:
    • οι αναζητήσεις δεν συμβαδίζουν και πολύ με αυτά που βάζω στα tags από ότι έχω δει γενικώς και — απ’ ό,τι φαίνεται είναι ένα γενικότερο πρόβλημα στις αναζητήσεις — για το λόγο αυτό έχω φτιάξει τον αλφαβητικό μπούσουλα που θα τον βρίσκεις πάντα γράφοντας, στην αναζήτηση, τη λέξη «μπούσουλας«.  Από εκεί θα μπορείς να αντιγράφεις τον τίτλο της συνταγής, ακριβώς και να τη βρίσκεις πιό εύκολα. 

Στο κάτω-κάτω μέρος βρίσκεις μία λίστα με τις πρόσφατες αναρτήσεις (Recent Posts), τις top αναρτήσεις (Top Posts) και αναλυτικά όοοοολες τις κατηγορίες (Categories) γιατί δεν γίνεται να μπουν με τόση ανάλυση όλες οι κατηγορίες  στην επάνω σειρά.

Κάθε σελίδα περιλαμβάνει, μέχρι 9, δημοσιεύσεις οπότε, αν θέλεις να δεις όλη την κατηγορία θα επιλέγεις «παλαιότερες δημοσιεύσεις» — κάτω αριστερά στην κάθε σελίδα — και θα βλέπεις ότι έχει αναρτηθεί πάνω σε κάθε θέμα που σε ενδιαφέρει.

Αν παρόλα τα παραπάνω έχεις δυσκολία να βρεις μια συνταγή, μη διστάσεις, στείλε μου μήνυμα στο messenger (facebook) ή από εδώ και εγώ θα σου απαντήσω και θα σου στείλε το σχετικό link ΑΜΕΣΩΣ.

Ελπίζω, και εύχομαι, να σου αρέσει και να είναι και πιο λειτουργικό.  Η γνώμη σου είναι επιθυμητή και απαραίτητε οπότε μη διστάσεις να μου την πεις και, όσο περνάει από το χέρι μου (καμιά φορά δεν σε αφήνει το template !) θα κάνω βελτιώσεις και αλλαγές ώστε να είναι το blog τόσο εύκολο και διασκεδαστικό όσο το θες!

Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις να με ακολουθείς!

 

 

 

 

