Σου έχω πει ότι μου αρέσει να δοκιμάζω και να φτιάχνω τα πάντα μόνη μου.  Δοκιμάζω, τουλάχιστον, μια φορά και αν δεν πετύχω καθόλου τότε καταφεύγω στα ετοιματζίδικα προϊόντα.  

Η σαντιγί όμως εκτός του ότι είναι πανεύκολη να γίνει δεν είναι και ένα είδος που βρίσκεις στην παρακάτω γωνία.  Εγώ, τουλάχιστον στα Νότια Προάστια που μένω δεν έτυχε να ανακαλύψω την πηγή. Στα Βόρεια Προάστια υπάρχει ο Βάρσος (τέλεια σαντιγί, δεν το συζητώ) αλλά που να μεταναστεύσω για λίγη σαντιγί. Άσε που δεν με νοιάζει κιόλας τη φτιάχνω μόνη μου.

Πριν λίγες μέρες που λες είχα τραπέζι για 6 φιλενάδες από τα παλιά.  Η Καίτη, η Μαρία, η Ιωάννα, η Μαρόλγα και η Άλκηστις και εγώ περάσαμε ένα υπέροχο «girlie night».  Κορίτσια, σας το συνιστώ. Μια φορά το μήνα μία φορά το δίμηνο αφήστε παιδιά, σκυλιά, γονείς και συντρόφους (όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ) και μαζευτείτε σε ένα σπίτι. Μαγειρέψτε όμορφα και απλά, στολίστε το σπίτι, βάλτε λουλούδια και μουσική, ανάψτε κεράκια και απολαύστε μια βραδιά που θα είναι μόνο δική σας.

Για να επανέλθω λοιπόν στη σαντιγί, εκείνη τη βραδιά, για επιδόρπιο, ετοίμασα ταρτάκια με φρέσκα φρούτα και σαντιγί που, όπως είπα, έφτιαξα εγώ.  Φυσικά δεν ετοίμασα 50 γραμμάρια (τόσο που χρειαζόταν) ετοίμασα ποσότητα ζαχαροπλαστείου γιατί, ως γνωστόν, το μάτι είναι μεγαλύτερο από την κοιλιά. Το ξαναείπαμε αυτό.  Και την επόμενη μέρα βρίσκω στο ψυγείο έναν σατανικό πειρασμό που θα μπορούσα να τρώω με του κουτάλι!!!  Θα μπορούσα να βάζω και από μια κουταλιά στον καφέ μου ή να βουτάω τα μπισκοτάκια μου, θα μπορούσα να βάλω και ακόμα 10 κιλά αν την έτρωγα, που ήμουν απολύτως ικανή, δε λέει όμως ε;  Έλα όμως που δεν μου αρέσει να πετάω τίποτα, και δεν πρέπει.  τι να κάνω, τι να κάνω.  Το Άγιο Internet, για μια ακόμη φορά με έβγαλε από τη δύσκολη θέση.  Πήρα αλεύρι που φουσκώνει μόνο του μαζί με τη σαντιγί, έβαλα και λίγο ξύσμα πορτοκάλι και σου έφτιαξα κάτι μπισκοτάκια που θα τρελαθείς.

Αν δε ξέρεις από ζύμες θα καταλάβεις ακριβώς τι είναι αυτό που σου λέω παρακάτω:

Για να κάνεις περίπου 50 μέτρια μπισκότα χρειάζεσαι:

  • 2 κούπες έτοιμη σαντιγί
  • 2 κούπες αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
  • ½ κούπα ζάχαρη (αν τα θέλεις πολύ γλυκά θα βάλεις λίγη ακόμα ζάχαρη αλλά να θυμάσαι ότι η σαντιγί έχει ζάχαρη μέσα)
    • Μπορείς βέβαια να χρησιμοποιήσεις χτυπημένη, άγλυκη, κρέμα γάλακτος και να προσθέσεις 1 με 1 ½ κούπα ζάχαρη
  • ½ κ.γ. απόσταγμα βανίλιας
  • Ξύσμα από ένα πορτοκάλι
  • Λίγη ζάχαρη και κανέλα για το πασπάλισμα

Διαδικασία:

  1. Προθερμαίνεις το φούρνο στους 190°C και στρώνεις 2 ταψιά του φούρνου με αντικολλητικό χαρτί.
  2. Βάζεις τον κάδο του mixer όλα τα υλικά και ανακατεύεις μέχρι να ενοποιηθούν και να ξεκολλήσει η ζύμη από τα πλάγια.  Η ζύμη σου θα είναι μαλακιά και μεταξένια.
  3. Αν, δες ότι η ζύμη είναι πολύ υγρή και δεν ξεκολλάει από τον κάδο πρόσθεσε (κουταλιά-κουταλιά) λίγο αλεύρι. Αν πάλι είναι πολύ στεγνή τότε πρόσθεσε (κουταλιά-κουταλιά) λίγη ακόμα κρέμα γάλακτος ή γάλα.
  4. Απλώνεις τη ζύμη  πάνω σε μια αλευρωμένη επιφάνεια και με τη βοήθεια ενός coupe pâtes κόβεις τα μπισκότα στο σχήμα που θέλεις.  Η ζύμη σου να είναι λεπτή γιατί φουσκώνουν τα μπισκοτάκια. Εναλλακτικά μπορείς να φτιάξεις μικρά μπαλάκια και να τα απλώσεις λιγάκι. Αφού τα στρώσεις στο αντικολλητικό χαρτί πασπαλίζεις με ζάχαρη και κανέλα και φουρνίζεις για 20 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν. Τα αφήνεις να κρυώσουν και τα απολαμβάνεις με κρύο γάλα, ζεστή σοκολάτα ή με ένα μυρωδάτο καφέ.

 

 

